Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękujemy za dokonanie zakupów w sklepie Soto.pl. Bardzo nam przykro jeśli zakupiony sprzęt nie spełnił Państwa oczekiwań. Proszę się jednak nie martwić, sklep Soto.pl dołoży wszelkich starań aby sprawnie przeprowadzić Państwa przez zwrot towaru i jak najszybciej zwrócić Państwu pieniądze. Procedurę zwrotu określa regulamin sklepu internetowego, na tej stronie Przekazujemy Państwu praktyczne wskazówki, jak najszybciej się z tym uporać.

  1. Każdy Konsument, który zawarł umowę na odległość, po odebraniu przesyłki ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny - ma na to 14 dni.
  2. Ważne: W terminie do 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki należy wysłać na adres
    Digishots Elżbieta Socharska
    ul. Poniatowskiego 17
    05-090 Janki
    pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Istnieje również możliwość odesłania paczki wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki (liczy się data nadania).
  3. Prosimy w staranny sposób zapakować towar tak aby zabezpieczyć przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu. Proszę pamiętać, że w przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu
  4. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzenia, najlepiej odesłać go w oryginalnym opakowaniu (jak najbardziej dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością)
  5. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo, a których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru
  6. Sprzedawca, w przypadku prawidłowego odstąpienia przez klienta od umowy zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, zobowiązuje się do zwrócenia zapłaty za odesłany towar.
  7. W przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie, Sprzedawca zobowiązuje się również zwrócić kwotę wydaną przez Klienta na dostarczenie przez sklep towaru do Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zwróconego towaru.
  8. Uwaga: sklep Soto.pl nie pokrywa kosztów odesłania przez Klienta zamówionego towaru do sklepu.
  9. W przypadku jeśli zwracany towar, w sytuacji opisanej powyżej, nie spełnia warunków określonych w regulaminie sklepu i w/w ustawie Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta. Klient będzie zobowiązany wnieść opłatę za koszt odesłania towaru przed jego wysyłką.

Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".